امداد خودرو سایپا در خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا با هدف پاسخ به نیاز امداد رسانی خودهای سایپا ایجاد شد. امداد خودرو سایپا با انجام مطالعات كارشناسي دقيق به بررسي كامل و همه جانبه موضوعات مرتبط با امداد رساني پرداخته و الگوهاي موفق امداد در سطح جهان را مطالعه و پس از آن وارد فاز برنامه ريزي، تدارك و اجرا شد تا جايي كه موفق گرديد توسط نمايندگي ها و عامليت هاي مجاز خود، به خودروهای گروه خودرو سازي سايپا و سایر خودروهای سواری خدمات خودرویی ارائه دهد.ماموریت امداد خودرو سایپا طراحي، فروش و ارائه خدمات به دارندگان خودرو از طريق شبكه هاي خدماتي می باشد.امداد خودرو سایپا به دنبال این موضوع است که نسبت به سایر رقبا در ارائه خدمات نوآورانه و با ارزش به مشتریان خود پیشتاز باشد و در کنار آن بتواند در سطح استاندارد جهانی کار کند .ارزش های امداد خودرو سایپا بر اساس موارد زیر پایه گذاری شده است :

صداقت و اعتماد در مقابل ذینفعان
رعایت احترام برای ذینفعان
اولویت قرار دادن مصلحت مشتریان در مقابل مصلحت سازمان
گسترش کار تیمی
امداد خودرو سایپا برای رسیدن به چشم انداز نهایی سازمان دارای اهداف زیر است :
مدیریت ریسک برای رسیدن به اهداف تعریف شده در سازمان
بهبود دانش،خلاقیت و تعهد سازمان
بهبود و توسعه سازمان آموزش پذیر و منابع انسانی
پاسخ شفاف به خواسته های مشتریان
افزايش سودآوري با ارائه خدمات متنوع و به روز
افزایش بار خدمات از طریق روش های نوین و اضافه کردن نمایندگی های معتبر
ايجاد اعتماد، وفاداری و ارتقای سطح رضايت مشتريان از طريق ارائه خدمات به موقع و منطبق با نیازمندیها
برقراری ارتباط موثر با مشتریان
خدمات امداد خودرو سایپا به شرح زیر است :
امدادی : خدمات امدادی شامل شاخه های زیر است:
امداد الزامی : ​در صورتی که خودرو در راه به خاطر نقص فنی حرکت نکند ، امدادگر در محل حاضر می شود و اگر خودرو قادر به حرکت نباشد، خودرو تا نزدیکترین نمایندگی مجاز سایپا به صورت رایگان جا به جا خواهد شد. مدت اعتبار این خدمت معادل مدت گارانتی است و از زمان صدور فاکتور فروش خودرو ، فعال می گردد .این خدمات در 365 روز سال در 24 ساعت شبانه روز و در سرتاسر کشور اجرا می شود.
امداد تکمیلی 247 : در صورتی که خودرو در مسیر به علت تصادف ، حادثه و یا نقص فنی متوقف شود، امدادگر در محل حضور یافته و به صورت رایگان خودرو را تعمیر می نماید . در صورتیکه امکان راه اندازی خودرو متوقف شده، مقدور نباشد، خودرو تا نزدیکترین نمایندگی مجاز سایپا به صورت رایگان حمل خواهد شد . این خدمات در 365 روز سال در 24 ساعت شبانه روز و در سرتاسر کشور اجرا می شود.
امداد تکمیلی 247 پلاس : این امداد مشابه امداد تکمیلی 247 است با این تفاوت که خدمات رفاهی و تفریحی برای مالک خودرو فراهم می شود.
امداد عمومی : مشابه خدماتی است که امداد تکمیلی ارائه می دهد با این تفاوت که اگر مالک 2 خودرو هستید ، با دارا بودن این اشتراک ، شما می توانید از کلیه خدمات مذکور برای هر دو خودرو استفاده نمایید.
امداد عمومی پلاس : خدمات امداد عمومی پلاس،مشابه خدمات امداد تکمیلی 247 پلاس و امداد عمومی است.
امداد تصادفات : در این خدمت خودرو به صورت 24 ساعته و در 365 روز سال و در سراسر کشور جا به جا خواهد شد و از خدمات امداد تصادفات می توان به موارد زیر اشاره کرد :
   در صورت بروز حادثه مهم نيست شما مقصر هستيد يا نه به انتخاب شما يك خودرو های آسيب ديده تا نزديكترين نمايندگي مجاز يا تعميرگاه معتبر حمل خواهد شد.
 ارائه خدمات در طول دوره اشتراک به دفعات .
  اين اشتراك با كد ملي شما فعال شده و تنها به يك خودرو با انتخاب شما در طول اشتراك، خدمات ارائه مي گردد.
امداد پشتیبان : مشابه خدمات امداد تکمیلی 247 است و کاربر این امکان را دارد در طول دوره اشتراک به دفعات از خدمات استفاده نماید.
گارانتی بدنه : خدمات گارانتی بدنه شامل شاخه های زیر است :
گارانتی بدنه کامل : در صورتی که خودرو بر اثر تصادف،آتش سوزی،سرقت کلی و جزيی دچار حادثه گردد، خسارت های ذکر شده حداکثر تا سقف قیمت روز خودرو ، جبران می گردد . مدت اعتبار این خدمت یک سال است.از دیگر مزایای این خدمت می توان به عدم پرداخت فرانشیز،پرداخت اقساط با شرایط خاص، خرید امداد 247 و خدمات ویژه سایپا را اشاره کرد.
گارانتی بدنه روز شمار : در صورتی که خودرو بر اثر تصادف،آتش سوزی،سرقت کلی و جزيی دچار حادثه گردد، خسارت های ذکر شده حداکثر تا سقف قیمت روز خودرو ، جبران می گردد . مدت اعتبار این خدمت یک سال است.از دیگر مزایای این خدمت می توان به عدم پرداخت فرانشیز و پرداخت اقساط با شرایط خاص اشاره کرد.
گارانتی بدنه پایه : در صورتی که خودرو بر اثر تصادف،آتش سوزی،سرقت کلی و جزيی دچار حادثه گردد، خسارت های ذکر شده حداکثر تا سقف قیمت روز خودرو ، جبران می گردد .
گارانتی بدنه اکونومی : در صورتی که خودرو بر اثر تصادف،آتش سوزی،سرقت کلی و جزيی دچار حادثه گردد، خسارت های ذکر شده حداکثر تا سقف قیمت روز خودرو ، جبران می گردد . مدت اعتبار این خدمت یک سال است.از دیگر مزایای این خدمت می توان به عدم پرداخت فرانشیز در خسارت اول و پرداخت اقساط با شرایط خاص خرید امداد 247 و خدمات ویژه سایپا را اشاره کرد.
خدمات در محل مشتری : خدمات در محل مشتری شامل شاخه زیر است :
سرویس های اولیه و ادواری: این سرویس ها شامل سرویس های دوره ای در محل و سرویس در نمایندگی های مجاز سایپاست.
نشانی امداد خودرو سایپا : تهران- کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج(شهید لشگری) - روبروی سایپا دیزل- شماره 140​
نشانی اینترنتی :  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید    
شماره تماس :
مرکز تماس ودرخواست امداد : 84444-021 و 096550       
تماس با واحدهای شرکت : 82222- 021
روابط عمومی : 82222670 - 021
کانتر فروش : 84444-021