امداد خودرو_طرح نوسوار

سالهاست از زمان ساخت خودرو شما گذشته و کم کم به این فکر افتاده اید که خودروی خود را تعویض کنید اما این روزها خرید یک خودرو صفر برای اغلب خانواده های ایرانی آن هم بدون تسهیلات ویژه،عملا کاری سخت به حساب می آید.

از همین رو شرکت امداد خودرو ایران در راستای تکریم مشتریان وفادار خود طرحی را با عنوان طرح نو سوار آغاز کرده است.

در این طرح شرکت امدادخودرو اقدام به "فروش اقساطی خودرو با احتساب نرخ سود ویژه" کرده است که شامل مشتریان وفادار این شرکت می شود.

 

مشمولين طرح نوسوار امداد خودرو

  1. دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو که حداقل به مدت دو سال متوالی مشترک یکی از سطوح کارت طلایی امدادخودرو ايران باشند .
  2. مدت زمان مالکیت قطعی و قانونی خودرو ملاک عمل میباشد و به هیچ عنوان وکالت یا قولنامه ای مشمول طرح نمی باشد.
  3. در زمان دريافت تسهيلات اشتراك طلايي ايشان فعال باشد.
  4. عدم وجود چک برگشتی در گروه صنعتی ایران خودرو

جزئیات طرح نوسوار امداد خودرو

  1. 1نرخ فروش اقساطي : در این طرح با توجه به شرایط مشتری (مدت زمان مالکیت  تعداد تمدید متوالی کارت طلایی)، میزان كارمزد فروش اقساطي از 16 الی 20 درصد قابل تغیير است. (نرخ واقعي سود 21% و به ازاي داشتن هرسال اشتراك كارت طلايي متوالي، مشترك از 1% و تا حداكثر 5% تخفيف برخوردار خواهد شد).

  2. تسهيل در باز پرداخت : مدت باز پرداخت اقساط يكساله- دوساله و سه ساله مي باشد كه با اخذ چك در بازه هاي 4 ماهه و بدون ضامن خواهد بود.

  3. سند به نام شما : در اين طرح سند خودروي جديد تا پايان پرداخت اقساط به نام مشترك و در رهن ايرانخودرو خواهد بود.

  4. تسهیلات مناسب : تخصیص وام به مبلغ 50% قيمت صفر كيلومترخودروی مشترک ,مطابق با ليست گوياي شرکت ايران خودرو مي باشد.

  5. تحویل فوری خودرو : زمان تحويل خودرو صفر كيلومتر 20 روز كاري پس از تكميل پرونده و واريز وجه مي باشد.

اجرای طرح نوسوار

  1. مشتري از طريق مراجعه حضوري به دفاتر مركزي شرکت امداد خودروایران ،  فرم درخواست استفاده از طرح نوسوار را تكميل مي نمايد.

  2. درخواست مشتري و اطلاعات مربوط به سابقه ايشان در شركت امداد خودرو ايران توسط كارشناس مربوطه مورد بررسي و صحه گذاري قرار مي گيرد

  3. مبلغ تعيين شده براي پيش پرداخت و راهنمايي هاي لازم جهت تسهيل فرآيند حضور در مراكز تعيين شده توسط اين شركت براي ارائه مدارك، به مشتري اعلام مي گردد.

مدارك مورد نياز برای طرح نوسوار

  • -چکهای اقساط– فرم گواهي امضاء از دفاتر اسناد رسمی– تکمیل فرمهای مربوطه مربوط به تعیین و مشخصات خودرو مورد درخواست و ...
  • ارسال اطلاعات توسط اين شركت به شرکت ایرانخودرو جهت تخصيص خودرو بر اساس اطلاعات ارائه شده و در رهن قرار دادن خودرو مشتري و درج جمله"امکان انتقال سند به نام شخص دیگر وجود ندارد" در شناسنامه خودرو تا تسویه حساب و اعلام کتبی شرکت امداد خودروایران(در سند مالكيت غير قابل نقل و انتقال و در برگه فروش، فروش اقساطي درج مي گردد).

 

مشتريان محترم جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به دفاتر منطقه ای امدادخودروایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

همچنین اگر قصد دارید تا در پیش فروش اینترنتی ایران خودرو ثبت نام کنید این مطلب را مطالعه کنید.