امداد خودرو - کارت طلایی امداد خودرو

کارت طلایی امداد خودرو ، امكاني ويژه براي محصولات ايران خودرو

حوادث رانندگی بسیاری در طول سال رخ میدهند و باید بدانیم ممکن است برای ما هم اینن اتفاق بیافتد و ممکن است ما هم متضرر شویم. اگر به دنبال راهی برای جبران حسارت و جلوگیری از صدمات ناشی از تصادفات هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

امداد خودرو تهران قصد دارد تا شما را از نگرانی های قبل از سفر خلاص کند و راهکاری برای آرامش خاطر شما فراهم کند.

شرکت ایران خودرو به جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به راه اندازی خدمتی ویژه به نام کارت طلایی امداد خودر کرده است.

شرکت ایران خودرو در سال 1380 اقدام به ارائه خدماتی مچون جبران خسارت و امداد خودرو برای تعداد محدودی از محصولات خود کرد و پس از استقبال این خدمات تصمیم به ارائه کارت طلایی  امداد خودرو در کلیه سطح کشور نمود.

خدمات کارت طلایی امداد خودرو

  1. جبران خسارت های ناشی از سرقت و حوادث از جمله مهمترین خدمات کارت طلایی امداد خودرو به شمار می رود.
  2. ارائه سرویس امدادی یا حمل خودرو در کلیه شهر ها و جاده های کشور از دیگر خدمات کارت طلایی امداد خودرو می باشد.
  3. مشاوره تلفنی که به صورت فنی توسط کارشناسان انجام می پپذیرد از جله خدمات دیگر این کارت به شمار می رود.

انواع کارت طلایی امداد خودرو

کارت طلایی امداد خودرو در 5 حالت به صورت  کارت طلایی سال و یک ستاره تا 4 ستاره است.از جمله مهمترین خدمات کارت طلایی امداد خودرو میتوان به حمل خودرو رایگان و همچنین انتقال سرنشینان خودرو ، مشاوره تلفنی و فنی مشتریان ، امداد خودرو شبانه روزی و به صورت 24 ساعته ، پیگیری مشتریان و... اشاره کرد و تنها خدماتی از جمله هزينه خواب يا تعويض قطعات خودرو در مواردی که خسارت کلی به بار آمده است شامل هزینه خواهند شد که هزینه آن بر طبق تعرفه های تعیین شده محاسبه خواهد شد.

امداد خودرو سیار با کارت طلایی امداد خودرو

به منظور رفاه حال مشتريان؛ براي انجام سرويس و خدمات تعميراتي خودرو در محل زندگي و يا كار، خدمت سرويس و تعميرات سيار درمحل، توسط امدادخودروايران ارائه می‏ شود كه شامل ارائه ۱۶۲ نوع خدمت از جمله انجام سرويس‏ هاي دوره ‏اي، سرويس‏هاي تابستاني و زمستاني، انجام تعميرات مربوط به سيستم خنك كننده، انجام تعميرات مربوط به سيستم سوخت‏ رساني، انجام تعميرات مربوط به سيستم برق و الكترونيك، انجام تعميرات مربوط به سيستم ترمز، انجام تعميرات مربوط به سيستم كلاچ (به جز ديسك و صفحه كلاچ)، تعويض باطري، دينام ، انژكتور ، رادياتور، قفل، سنسور روغن و.. و انجام تعميرات مربوط به تزئينات و...است.

کارت طلایی امداد خودرو  شامل خودرو من نیز می‏ شود؟

اگر شما سوار بر یکی از محصولات ایران‏ خودرو هستید که طول عمر وسیله نقلیه زیر 10 سال است، جواب شما بدون شک "بلی" است. اما به این نکته توجه کنید که برخی خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو از زمان تحویل خودرو به مدت یک سال تحت پوشش این خدمت هستند؛ محصولاتی همچون گروه پژو پارس، رانا و سمند

مزیت های کارت طلایی:

امداد باليني به مدت یک سال از جمله مزاياي كارت طلايي است. در صورتي كه خودرو دچار نقص فني شده و شما در هر کجای ایران نیاز به کمک داشته باشید کافیست تنها با امداد خودرو تماس گرفته و در زمان تقریبی 30 دقیقه منتظر امدادگران ماهر امدادخودروایران باشید. بدون اضطراب بدون دغدغه . فراگیری و در دسترس بودن از ديگر ويژگي ها و مزاياي كارت طلايي است كه امكان بهره‏ گیری از پوشش نمایندگی‏ های مجاز گروه صنعتی‏ ایران‏ خودرو در سراسر کشور و ارائه خدمات استاندارد را براي مشتريان فراهم كرده است. كارت طلايي خسارت قسمت های زیرین خودرو را هم پوشش مي دهد. در صورتی که به بخش زیرین خودرو شما به هر دلیلی آسیب ببیند، کارت طلایی با توجه به ضوابط خسارت شما را مرتفع مي كند.

همچنين به خساراتي كه طي آن هزينه‏ هاي تعمير قسمتهاي آسيب ديده از 60% ارزش خودرو قبل از حادثه بيشتر باشد و يا امكان بازسازي آن به تاييد كارشناس اين شركت نرسد و يا اينكه مدت تعمير بيش ازحد پيش‏ بيني شود، اطلاق مي‏ شود، در این صورت امدادخودرو ایران طبق ضوابط خود و با نظر مشتری اقدام به تعویض کلی خودرو می‏ کند.

 

اگر کارت طلایی نداشتم و نیاز به کمک داشتم چه کار کنم؟

در صورتی که کارت طلایی نداشتید و در شهر یا خارج از شهر نیاز به کمک و امدادرسانی برای خودرو خود داشتید میتوانید با همکاران ما در امداد خودرو تهران تماس حاصل کنید.